ik heb er uiteindelijk ook een besteld, na het lezen van de topics hier
en ze is net aangekomen, vanuit nederland
ik heb ze per toeval gevonden bij
www.spieringmuziek.nleerste mail die ik zond op 27 augustus:
Hallo,
Ik zat met enkele vragen over de xaphoon, ik heb op jullie site gezien dat jullie dat aanbieden, lijkt me zeer interessant, ik ben er al een tijdje naar op zoek, en jullie lijken mij het dichtstbijzijnd qua aanbieders. Ik overweeg de aankoop van een kunststof Classic Xaphoon in 'C'.
Vandaar de volgende vragen:
-kan ik dit hier zomaar via email bestellen?
-wat zal mij dat kosten?
-is dat verzendbaar naar België?
-wat zijn de overige leveringsvoorwaarden?
mvg
Lode Desplancke
2 dagen later al meteen antwoord:
Beste mijnheer Desplancke,
De kunststof Xaphoon in C kost E 65,00. Op dit moment hebben we alleen de bamboe in voorraad, maar kunststof is inmiddels weer in bestelling en kan dus door ons uiterlijk volgende week worden geleverd. Wij kunnen deze naar u verzenden. Verzendkosten, ongeacht het aantal E 5,50. Een factuur wordt bijgesloten.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw eventuele bestelling af.
Met hartelijke groet,
Spiering Muziek
Margriet den Hartog
op 25 september dan uiteindelijk beslist om er toch maar eentje aan te schaffen, na nog wat rondzoeken, reply op hun laatste mail, dat ik ze bestel
vandaag, 7 dagen later kwam ze aan
de factuur: 54.62 voor het instrument, 5.50 verzendkosten, 10.38 btw (19%), totaal bedrag 70.50
wordt geleverd in een kartonnen doos, met betrekkelijk veel krantenpapier errond, en daarrond nog een karton, en veel te veel plakband :p
zal leuk worden, als t project waar ik momenteel aan werk af is zal k mij er eens mee bezig houden
nb: het bijgeleverde riet is een rico royale 1 1/2 rofl, k denk niet dat die lang zal overleven