Saxrax

Started by Daan, 23 June 2005, 18:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maaarten

dat is nasty, kennelijk iets teveel aan gebruiksgemak gedacht.
Nu is dat echt verholpen. Ik ben heel lang aan het draaien om de pootjes los te krijgen als ik de standaard weer wil inklappen.

Ben Rodenburg

misschien kwam het wel omdat ik een oud model had haha (A)

hoort dit niet allemaal trouwens in t saxy topic thuis ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Maaarten

hee nu je het zegt zie ik ineens dat ik niet meer feelin'saxy ben haha.

Maar de saxy is idd iets minder heavy duty, zeker op wiegende podia. Maar je sax valt dus weleens om? :(

Ik heb trouwens laatst mijn nekstrap nog gewassen, die meurde helemaal naar oud zweet en zwerver :-D

Ben Rodenburg

hij viel wel eens, hij is 2 keer ofzo gevallen van de saxxy, van de saxrax istie nog nooit gevallen (A)

jo waarten zijn we de enige op myspace btw?
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Maaarten

sjonge, nu valt de M ook al 180 graden om.
beetje offtopic, maar voorzover ik weet zitten anzila en thijsleuven ook op myspace

Ben Rodenburg

Hier foto van de saxrax

Hij staat super stevig, bennie is wederom in de wolkjes

Maaarten

mooi ding nu ik 'm zie, maar toch dwalen mijn ogen constant af naar die tenor van je :-D

Ben Rodenburg

hahahaha, dat zie ik als een groot compliment :P

Thijs Leuven

Mooi ding inderdaad! (tenor, saxrax is stevig!  :lol: )
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...