't Is allemaal in de youtube filmpjes van mijn band te horen:
viewtopic.php?f=24&t=5013In dit filmpje (Doll) kun je ze in het begin beide horen.
Met de whammy voeg ik hier één octaaf toe beneden het signaal van mijn sax, je kunt er nog véél meer mee. Zie
hier. Mooie van de whammy is dat je kan harmonizen, maar ook dat je het originele signaal weg kan halen (met de rechter instellingen) zodat je alléén bijvoorbeeld een bereik van +2 octaven overhoudt. Met een delay is dat freak-feest...
De Boss DD7 is een Digitale Delay (DD) die ook ontzettend veel instelmogelijkheden heeft. Je kunt er een Digitale Delay mee gebruiken (variërend tussen flink wat delay tijden), deze klinkt heel klinish en is niet te vervormen. Je hebt een Analoge Delay die je ontzettend vet kan laten oscilleren, er is een Reverse Delay die het signaal achterstevoren weer afspeelt (zie filmpje 'Doll'). er is een Modulate Delay die het signaal vervormt, zet je hierbij de delay-tijd en de feedback op 0 dan heb je een chorus/flanger achtig effect, daar gebruik ik deze stand meestal voor. Tenslotte zit er ook nog een loop-functie op, hier kun je tot ik meen iets meer dan 40 seconden signaal opnemen en weer direct af laten spelen.
[youtube:3ru57ldz]O4PrngaQ0yo[/youtube:3ru57ldz]