Mijn 1951 Buescher Aristocrat Tenor

Started by Thijs Leuven, 04 July 2008, 15:07:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Hier de links van mijn alt alt, bariton en sopraan.

Het zijn érg veel foto's geworden, kon niet meer ophouden... Enjoy!

(ik hou van die gravure  <!-- s:-D -->:-D<!-- s:-D -->  <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: -->  <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

Edit: Ach... het zijn er nog maar een paar...

Even er nog bij vermelden dat dit toch wel mijn favoriete toeter is.  <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Anacho

Fraai! Maar waar je die tweede s in Buescher vandaan haalt is me nog steeds een raadsel  :-D.

Thijs Leuven

grmbl grmbl grmbl... Ik en mijn oplettendheid
 :oops:  :roll:  :oops:
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

Striker

[size=75]Martin Handcraft \'22 alt
Martin Original Music Man \'61 alt
Martin Imperial \'71 alt Otto Link Super ToneMaster 6[/size]

Daan

Ah kijk eens aan weer wat ideetje opgedaan om te graveren...
Ik wist niet dat het zo bestond dat graveren :) Leuk effect geeft het die hoekige lijnenspel met horizontale lijnen erin. Thnx  :D
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

Mooie toeter. Ben benieuwd hoe ze klinkt.

Shofar

FREAK!  :-D

Binnenkort: pikante kalender met ouwe toeters
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Thijs Leuven

@Shofar

Dan heb ik wel wat mooie fotootjes, alle rondingen en gaten van de dames zijn goed te zien...  :-D[/quote]

Thijs Leuven

@Tony:

Ga dan maar naar www.myspace.com/thijsleuven

Staan een aantal geluidsfragmenten op. Wel met een redelijk goedkope mic opgenomen, dus live klinkt het natuurlijk veel beter  :)

CBone

Toffe toeter Thijs, ik heb zijn 5 jaar oudere broertje hier staan en ook die gaat nooit weg. Lekker vet breed geluid als het nodig is en intoneren als de beste, niet kieskeurig met mondstukken en met die Nortonveren is de applicatuur heerlijk soepel.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Tony

Quote from: "CBone"Toffe toeter Thijs, ik heb zijn 5 jaar oudere broertje hier staan en ook die gaat nooit weg. Lekker vet breed geluid als het nodig is en intoneren als de beste, niet kieskeurig met mondstukken en met die Nortonveren is de applicatuur heerlijk soepel.

Dat is dezelfde ervaring als ik met m'n Super 400 heb.

Tony

Quote from: "Thijs Leuven"@Tony:

Ga dan maar naar www.myspace.com/thijsleuven

Staan een aantal geluidsfragmenten op. Wel met een redelijk goedkope mic opgenomen, dus live klinkt het natuurlijk veel beter  :)

Slechte mic of niet... klinkt erg lekker :)

Thijs Leuven

Daan

Quote from: "Shofar_so_good"FREAK!  

Binnenkort: pikante kalender met ouwe toeters

Saxpics.com verkoopt altijd wel een nieuw jaar kalender. Is waarschijnlijk ook via het SOTW forum te koop...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Henk de Gans

Als die sax kon praten, was je nog niet uitgepraat :wink:
Ik heb nog maar zo'n maagdelijk toetertje, maar dat is dan maar weer beter ook, want ik ben nog maar beginner!
En dan zeggen ze wel, op een oude fiets moet je het leren, maar jouw oudje wordt waarschijnlijk liever "goed bespeelt :lol: "
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5