Main Menu

Forum update

Started by Tony, 10 July 2008, 14:17:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FB

PS: foto`s mag je niet zonder toestemming gebruiken (portret-beeldrecht)
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com

jeebee50

hierbij dan mijn zoon's laatstepogingen, lijkt erg veel op de vorige maar nu is er iig genoeg keus. hier heb ik even alle banners die ik heb gemaakt bij elkaar gezet wel zo makkelijk :wink:

By zalos at 2008-07-25

By zalos at 2008-07-25

By zalos at 2008-07-14

By zalos at 2008-07-14

By zalos at 2008-07-13

By zalos at 2008-07-13

By zalos at 2008-07-12

By zalos at 2008-07-12
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

Tony

No 1 is wel erg okay

Henk de Gans

Ik persoonlijk ga voor nummer 4!
Is het trouwens mogenlijk Tony, om de letters die buiten de kaders vallen (dus bijvoorbeeld de teksten die tussen de kop van het forum en het kader algemeen staan) een andere kleur te geven?
De licht grijze teksten kun je wel lezen, de donkere letters zie je amper.
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Maaarten

ik vind nr 1 wel mooi. Zo'n gezellige foto uit een saxwinkel :)

prodigy

even terug naar de oorsprong van dit topic; de update ;-)
Bij mij zijn alle berichten die sinds 10-7 gedropt zijn gemarkeerd als nieuw.
Ik was gewend dat de berichten die nieuw waren een kleurtje kregen en niet alles wat ongelezen was.
Iets wat ik over het hoofd heb gezien in mijn instellingen of een aandachtspuntje voor Sir Anthony??
yours Truly.
Prodigy

[size=84]NYS Serie I tenor  Otto Link STM 7*  Vandoren JaZZ 3[/size]

harpje

ik vind nog steeds 4 de beste. 1 vind ik wat erg druk wat kleur en vorm betreft.

Daan

Ik vind nummer 1 erg leuk. Met hetzelfde idee als wat Maaarten poste.
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

JazZeus

Eerder poste ik al even een zogenaamd 'programma van eisen' voor de banner (zie hieronder). Ik denk dat zowel nr. 1 als 4 redelijk aan de eisen voldoen. Nr. 1 mist naar mijn mening punten op 'coolheid', beide logo's missen de 'community-feeling'. Is het programma van eisen wel goed? Hoort die community feeling er niet in thuis, of missen we dat juist in de banner tot nu toe?

Programma van eisen
 - Vrolijk doch neutraal
- Naam van het forum centraal (mogelijk vergezeld door enige trefwoorden die het forum kenmerken)
- "Community-feeling"
- Cool (vind ik zelf nog wel belangrijk, de saxofoon moet een vriendelijke, maar ook 'trendy' uitstraling hebben)
Selmer Serie III
Meyer 6
Rico La Voz Medium Hard

juinen

Peroonlijk vind ik nr 1 het mooist. Misschien een poll maken en stemmen?

Tony

Owh... ik ben ondertussen aan het updaten en debuggen... kan zijn dat het er even vreemd uitziet af en toe.

'k Geloof wel dat de layout weer ok is en dat alle smilies weer terug zijn. Yihaaaa.

Tony

Ik heb ook een logo gepakt.
Hij was ietsje te hoog dus nu is ie in de code wat smaller gezet (90 pixels i.p.v. 140).

Henk de Gans

Quote from: "Tony"'k Geloof wel dat de layout weer ok is en dat alle smilies weer terug zijn. Yihaaaa.
Jammer Tony, maar nu ik dit zit te tikken, mis ik de helfs van de smilies rechts!
sedert 26-6-2008
Tenorsax: Yamaha YTS 475/Otto Link OLR-404-5*
riet: Fibracell 3.5

Tony

Ja bizar... net deed ie het...

Daan

Ik vind het er goed uit zien met het nieuwe logo. Jeebee50, Bedank je zoon voor het maken ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."