Ik vind het jammer (voor mij als kleine en startende ondernemer) dat dit topic is gestart.
Dit is niet zielig bedoeld, maar een ieder die mij een beetje kent en zaken met mij doet, weet dat ik ver ga om mijn klanten tevreden te stellen en te houden. Voor mij is elke sax er 1 die ik verkoop en belangrijk.
Van dit TopSax topic wordt ik niet vrolijk.
Ik heb mijn best gedaan de kopers tevreden te stellen (kopers, omdat dochter niet zonder vader handelt)
1x een sax met een klein tikje zonder probleem omgeruild en het 2e probleem opgelost door een drietal opties te bieden waarvan er 1 is geweest een totaal nieuwe ULTIMATE alt sax. Omdat de klant liever geen ULTIMATE meer wou, heb ik een duurdere sax aangeboden zonder garantie: die garantie is een zakelijke (financiele)keus geweest en niet in de verwachting dat de nieuwe sax (uit een andere fabriek) ook het probleem zou krijgen
Koper heeft een keus gemaakt.
Dat er nu een probleem optreedt, is erg vervelend. Ik ben op de hoogte gesteld dat de nieuwe sax HETZELFDE probleem zou hebben als de ULTIMATE. Het blijkt nu de nek te zijn. Dat is wel even iets anders om te vervangen.
En nee, ik heb niet om fotoos gevraagd, want ik heb de andere fotoos nog, dus ik wist voldoende.
Maar nu gaat het om de NEK.
BTW: bij de ULTIMATE die ik terug heb genomen (met de kleine plekjes) lijkt het proces zich niet verder te ontwikkelen.
That`s it.