Toen de tv programma,s nog niet hinderlijk werden onderbroken door reklame. waar
Toen er nog geen commerciele tv zenders in Nederland waren die ook nog vaak baggerprogramma,s brengen. waar
Zeker commerciele, met ook nog veel herhalingen, SbS6 is mijn favoriete afzeikzender....
Toen je echt nog privacy had, als je nu bij je huisarts enz. komt staan al je gegevens in de pc. is dat niet handig?
Jawel, natuurlijk, maar onlangs was in het nieuws dat onbevoegden in een ziekenhuis denk ik, die informatie hebben ingezien. Wat te denken van flitspalen-trajectcontrole : er is met die auto op dat tijdstip een overtreding begaan enz..
In Duitsland is toen een directeur herkenbaar geflitst terwijl zijn maitresse bij hem in de auto zat.
Toen er nog geen hackers waren. Toen er nog geen internet was en iedereen ontzettend veel moeite moest doen voor informatie... Internet of de vroege voorloper is er vanaf 1969, volgens Wikipedia, Hackers erg veel later.
Toen Nederland veel leefbaarder was zonder al die best wel overdreven milieutoestanden van nu. Toen Nederland veel minder schoon was Het bedrijfsleven vraagt al langer om versoepeling van onder andere milieuregelgeving.
Toen er in de popmuziek nog echte muziek gemaakt werd, veel van die bagger van nu noemt men ook muziek... waar
Luister eens naar Simon en Garfunkel bijvoorbeeld : stem en melodie bedoel ik dan.
Als artiest zijnde moest je in die tijd, van voor 1980 eigenlijk bedoel ik jaren vijftig, zestig, alles echt helemaal zelf doen.
Nu is er veel meer achteraf correctiewerk in de studio mogelijk.
Als je bijvoorbeeld Amie mcDonald life hoort is haar stem duidelijk anders ,,geknepen,, dan op cd.
Dit zijn zo maar een paar artiesten die me nu te binnen schieten.
Vind Amie mcDonald niks verkeerd zingen trouwens.
Wat ik echt rotzooi vind is House.
Maar, Thijs, volgens mij ga jij een goede arts worden.
Je hebt in ieder geval vraagtekens bij eea.