Dinant 13 November, viering geboortedag A. Sax.

Started by Zoot, 30 March 2010, 20:45:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeannet

Quote from: "harpje"Op zich heb ik ook wel zin om eens er naar toe te gaan. Is het alleen maar lopen of gaan we met zijn allen ook nog een concert geven? Zo ja, hoe zit dat met de bladmuziek? Op het foldertje zag ik dat je je maar tot 15 september kon opgeven. het is nu oktober. Hoe zit dat. Op de site van dinant werd ik ook niet veel wijzer. We zouden in ieder geval samen kunnen gaan Jeannet?
hoihoi,
Ik krijg net bericht van een saxcontact dat hij zondag 31 okt een repetitie houdt , ergens in de omgeving van Deventer t.b.v. een reis naar Dinant, ik neem aan dat hij dus alle bladmuziek van de Saxofoonverjaardagsviering in Dinant heeft.
Als je het leuk vindt om mee te gaan, mail ik je die mail door.
Jeannet

Amanda

Hier de betreffende mail, na overleg met Arjen.
Voor de geinteresseerde, mailadres is via mij te verkrijgen.

QuoteOp zaterdag 13 november vind er in Dinant een grootse herdenking van Adolph Sax plaats. Stel je voor: 1000 saxofonisten op een plein, samen spelend om de uitvinder van ons prachtige instrument te eren.

Op zondag 31 oktober organiseer ik een repetitie( zie tijd en plek onderaan de mail) om de partijen in te studeren voor de MEGA saxofonisten ontmoeting in Dinant.

Stuur mij een mail als je mee wil doen en laat me weten op welk instrument(sopraan, alt, tenor, bariton) ik stuur je dan per mail de partijen.

Afhankelijk van het aantal spelers op de repetitie zal ik een keuze maken voor een repetitie ruimte, de kosten moeten we dan met elkaar delen.
Ik zal zorgen voor een simpele lunch( ook hier zullen we de kosten van delen) en het een en ander te drinken.

In onderling overleg bekijken we de reis naar Dinant. Het moet mogelijk zijn om met 4/5 personen in 1 auto de reis te maken. Een en ander kan per mail geregeld worden.

Met vriendelijke groeten, Arjen van EL

STUUR DEZE MAIL DOOR AAN ALLE SAXOFONISTEN DIE JE KENT

Gegevens
adres                  : Deventer, plek afhankelijk van aantal deelnemers
repetitie aanvang: 11.00
ruimte open        : 10.30
lunch                  : 13.00- 13.45
einde repetitie     : 16.30

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

Voor iedereen die gaat:

:D Heel veel plezier allemaal :D

Als ik had gekund, wask ook gegaan....

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

harpje

13 november gaat het niet worden want ik ga 14 november met mannetje naar de Le Monde dag.
En 27 november SPONdag he Jeannet  :-D

jeannet

Quote from: "harpje"En 27 november SPONdag he Jeannet  :-D
Zeker weten! Kheb gisteravond mn debuut gemaakt op de tenor, met de openingssolo in het vierde deel van de Candide Suite van Bernstein (ahum), dus ben mentaal, muzikaal etc. helemaal klaar voor het grote werk in het SPON.

Tot dan!
Jeannet

Zoot

hé PssssTTT........         a.s Zaterdag  
  D I N A N T

//http://www.ccrd-tech.be/aias/14/nl/index.html

8)   tot dan 8)

zomertje

Veel plezier :)
Ik moet zaterdag zelf spelen en zondag naar de Le Monde dag.
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

Quote from: "zomertje"Veel plezier :)
Ik moet zaterdag zelf spelen en zondag naar de Le Monde dag.

ja dankje,  :lol:   insgelijks   :lol:

jeannet

Zoot

Quote from: "jeannet"Yes, ik ben er ook bij!
:lol: OkEE, dan ziek je daar eh nee wat wat het ook alweer... Ooievaar ( franstalig daar )  :lol:
Ps.De  hEEEle dag of alleen met het 1600 saxofonisten orkest........

jules

Hoi hoi

wie o wie gaat er morgen naar Dinant????
als ik de berichtjes zo lees van de vorige keer moet het
echt een grote happening zijn.
ik heb er echt zin in en ben reuze benieuwd.
voor als je gaat.
een hele fijne en muzikale dag toegewenst.
en laat nog even weten hoe je het ervaren hebt. :D  =D>

jeannet

Quote from: "jeannet"Yes, ik ben er ook bij!
mmmm, niet dus..... vanwege het weer heeft ons resigezelschap er vanaf gezien om de lang reis te ondernemen. Echt jammer, nu moet ik vier jaar wachten!!
 :(

Grafton

Ik zou ook gegaan zijn naar Dinant, maar vanwege de weersvoorspelling toch maar niet.

Is er iemand van jullie die wel gegaan is en er iets meer  over kan vertellen ,hoe het geweest  is?

Zoot

Quote from: "Grafton"Ik zou ook gegaan zijn naar Dinant, maar vanwege de weersvoorspelling toch maar niet.

Is er iemand van jullie die wel gegaan is en er iets meer  over kan vertellen ,hoe het geweest  is?

jawel..................      IKKE enne eh
eh..........  :x    afgeblazen     :x

jeannet

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Grafton"Ik zou ook gegaan zijn naar Dinant, maar vanwege de weersvoorspelling toch maar niet.

jawel..................      IKKE enne eh
eh..........  :x    afgeblazen     :x
Dat Méén je niet, wat erg voor je, helemaal uit Winschoten?!!?

Balen zeg!
 :cry: