SaxForumMeeting 2012

Started by JR, 20 February 2012, 17:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JR

Quote from: "Invisible"
Quote from: "EdO70"Is de meeting ook leuk/geschikt voor een groener dan groen groentje?
Tuurlijk, voor elke saxfanaat.

En ook familie, vrienden, kinderen, grootouders zijn welkom  :D
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

niesten

Quote from: "EdO70"Is de meeting ook leuk/geschikt voor een groener dan groen groentje?

Tijdens het SFM dat bij Remy was (ik meen 3 jaar geleden) kwam toevallig iemand langs die VAN PLAN was om sax te gaan spelen... Nog nooit een sax in zijn handen gehad en dan per toeval terechtkomen in een saxforum meeting :-)
Dus idd, het is voor iedereen die op welke wijze dan ook wat met saxen heeft.

Em

Ik ga er eens even over nadenken, lijkt me op zich wel leuk.

EdO70

Oke dan, spannend, ik heb in ieder geval gestemd.  :-D

zomertje

De afgelopen jaren ben ik elke keer geweest, en ook voor beginners is het leuk. Er is altijd wel iemand die je even wat wil uitleggen bijvoorbeeld :)
Ik heb gestemd, maar kan nog niet echt garanderen dat ik kom ivm ziekte enzo.
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

javaou

Count me in, vooralsnog geen voorkeur dag/datum.
Zo ook met betrekking locatie, maarja we kunnen heel snellie via dit forum ook een auto-carpool-poll starten...nog gezellig ook.
Jan

Tony

Mijn stem staat er nu ook bij :)

the martin

Ik ga me niet vastleggen, maar als ik kan kom ik

jeebee50

ja, dit lijkt mij erg leuk, wel jammer dat ik in het voorjaar ontzettend druk ben met verschillende verenigingen/kwartet en ook af en toe bij mijn echtgenote aanwezig moet zijn in het weekeinde :D . Als de datum een beetje uitkomt wil ik wel proberen te komen (en neem ik hopelijk nog wat saxofonisten mee van wat muziekverenigingen.
-- To sax or not to sax, that's no question --

Alt sax Selmer SA 80-II jubilee, mondstuk Selmer Claude Delangle, rieten: van Doren Jazz 2,5

JR

Quote from: "jeebee50"ja, dit lijkt mij erg leuk, wel jammer dat ik in het voorjaar ontzettend druk ben met verschillende verenigingen/kwartet en ook af en toe bij mijn echtgenote aanwezig moet zijn in het weekeinde :D . Als de datum een beetje uitkomt wil ik wel proberen te komen (en neem ik hopelijk nog wat saxofonisten mee van wat muziekverenigingen.

Leuk!

Geef in de poll even aan wanneer je wél kan . . .
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Jansen

Ik wil graag zo'n meeting meemaken, ik lees daarover altijd leuke verhalen!

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Jansen"Ik wil graag zo'n meeting meemaken, ik lees daarover altijd leuke verhalen!

Het is ook erg leuk!!!

Dus zeg ik: Stemmen, en op de meeting komen![/color]   :D

Thijs Leuven

Moet ik me niet een beetje schamen dat ik nog nooit op een meeting ben geweest...? :oops:

Zal dit jaar wederom eens kijken of het me uitkomt...
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

willemijn

Hee leuk,

Kom ik na lange tijd weer eens op het forum, wordt er weer een meeting gepland. Vorig jaar vond ik erg leuk, alleen vond ik het toen jammer dat ik de workshop sax en dj niet meer mee heb kunnen maken. Zou leuk zijn als die dit jaar weer er bij is.

niesten

En langzaam maar zeker druppelen de stemmen binnen  :smt023  (dan zitten we met de band in de studio om demo opnames te maken)...