SaxForumMeeting 2012

Started by JR, 20 February 2012, 17:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JR

Quote from: "niesten"En langzaam maar zeker druppelen de stemmen binnen  :smt023  (dan zitten we met de band in de studio om demo opnames te maken)...

Ach nog 6 dagen, dan ga ik achter "Muziekhuis Lombok" aan, er kan nog van alles gebeuren  8)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "niesten"En langzaam maar zeker druppelen de stemmen binnen  :smt023  (dan zitten we met de band in de studio om demo opnames te maken)...

maar  :idea: gauw even bellen dan.....   8) moet dat maar een dag of wat op schuiven......  8)

CynthiaM

Ik ben er nog nooit bij geweest, maar als ik tijd heb ga ik zeker komen.
Ben erg benieuwd hoeveel ik op zo'n dag opsteek.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Janneman

Naast de saxofoonervaring leer je de mensen die actief zijn op dit forum kennen  :D en dat is een aangename ervaring kan ik uit eigen ervaring vertellen. Het forum krijgt daarna een ook een andere, gezelliger, ...... , ........ , betekenis.
Als je maar enigszins tijd kunt vrijmaken is komen het devies.
Alto    - Yanigisawa A901 brons neck
Tenor - Yanigisawa T901
Bariton - Yanigisawa B-901

Zoot

Quote from: "CynthiaM"Ben erg benieuwd hoeveel ik op zo'n dag opsteek.

oh, :P ....  :| gelukkig nog iemand die (nog) rookt........  :|

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Thijs Leuven"Moet ik me niet een beetje schamen dat ik nog nooit op een meeting ben geweest...? :oops:

Zal dit jaar wederom eens kijken of het me uitkomt...

ik zeg niets ...................................

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Zoot"

Had je daar vorig jaar tijd voor dan ...  :lol:

kan me herinneren dat je druk bezig was met andere zaken ... iets met je verstoppen voor de camera's enzo ....[/color]

Invisible

Quote from: "Steph Saxin' Spé"

kan me herinneren dat je druk bezig was met andere zaken ... iets met je verstoppen voor de camera's enzo ....[/color]
En deze keer komt Zoot er niet onderuit om ook gewoon mee te spelen hoor :lol:
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Sebo

Quote from: "Invisible"
Quote from: "Steph Saxin' Spé"

En deze keer komt Zoot er niet onderuit om ook gewoon mee te spelen hoor :lol:

:?:  :?:  :?:  :?:

Ik heb foto's gezien van de vorige meeting; en op zowat elke foto waar hij opstond had hij z'n sax in z'n handen  :shock:  :shock:  :shock:

offehhhhhhh

Had hij slechts decoratieve waarde :?:   :lol:  :lol:

Hij kan best wel een beetje toeteren hoor; dus deze keer doet hij gewoon mee ( en ik hopelijk ook)

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

JR

Ik stel het keizen van de definitieve datum nog even uit totdat Tony een SFM 2012-mail naar alle leden heeft gestuurd.

Sluitingsdatum voor de poll wordt dus rond woensdag volgende week
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

yanamayo

Grrrrrr....!!!! Had ik me toch ingeschreven voor de 10 km Rijnmondloop in Rotterdam op 15 april. Was ik even vergeten ](*,). Tja, die loop ik met m'n man en z'n dochter, die kan ik natuurlijk niet in de steek laten!! :? Nu maar hopen dat de meeting op een andere dag gepland wordt ook al is 15 april op het moment favoriet :-D.
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

JR

Quote from: "yanamayo"Grrrrrr....!!!! Had ik me toch ingeschreven voor de 10 km Rijnmondloop in Rotterdam op 15 april. Was ik even vergeten ](*,). Tja, die loop ik met m'n man en z'n dochter, die kan ik natuurlijk niet in de steek laten!! :? Nu maar hopen dat de meeting op een andere dag gepland wordt ook al is 15 april op het moment favoriet :-D

drietenor

Quote from: "yanamayo"Grrrrrr....!!!! Had ik me toch ingeschreven voor de 10 km Rijnmondloop in Rotterdam op 15 april. Was ik even vergeten ](*,). Tja, die loop ik met m'n man en z'n dochter, die kan ik natuurlijk niet in de steek laten!! :? Nu maar hopen dat de meeting op een andere dag gepland wordt ook al is 15 april op het moment favoriet :-D
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

yanamayo

Zo hard loop ik niet hoor :lol:  :lol:  :lol:.  Ben net pas weer in training, ben meer een mooiweerloper :wink: .
Maar wie weet valt het te combineren!

En die logica van die saxofoondag in Bergen op Zoom, daar zit wat in :wink:. Het hele weekend weg voor die sax zorgt misschien wat voor probleempjes in de relationele sfeer :-D

Nou ja, als het echt niet te combineren valt dan kan ik inderdaad altijd nog naar Bergen op Zoom (even van tevoren inschatten dan wel)!
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

saxbariton

Quote from: "saxbariton"Moi,

ik heb mezelf net aangemeld voor de saxofoondag in Gaanderen.

hoho,.............        Je hebt en Dé Saxofoon Dag (de Saxforum meeting zeg maar,......óók Baritons áltijd van harte welkom )      en je hebt Le Monde (?) en Selmer saxofoondagen,....   :-D      maar veel plezier daar           :lol:

Zoot, je hebt helemaal gelijk. Zal wel in een vlaag van vermoeidheid zijn gebeurd....  8)
Yanigisawa B901 Baritonsax
ToneKing Baritonsax