SaxForumMeeting 2012

Started by JR, 20 February 2012, 17:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

niesten

Ook ik ben weer van de partij :D

@JR: Zou je het adres kunnen vermelden? Dan weten we precies waar we moeten zijn...

Ik kom vanuit Z-Limburg met de auto (VW Touran, dus ruimte genoeg). Mocht er iemand mee willen rijden, stuur me dan ff een PM.

Groeten,
Roger

Zoot

Quote from: "niesten"Zou je het adres kunnen vermelden? Dan weten we precies waar we moeten zijn...

volgens mij:           Muziekgebouw Lombok
Makassarstraat 84. 3531VN Utrecht

tommie stuurt je dan het  :? laatste stukje nét verkeerd,........    :?

Quote from: "Sebo"Jammer voor mij; 22 april heb ik verplichtingen jegens mijn broodheer die ik niet af kan zeggen  :(
Wel prettig voor iemand die nu niet op een 26"X2.1" Nobby Nic hoeft te zitten  :lol:  :lol:  :lol:
nee,..... niet prettig,....... mallerd
geen kans op ruilen,...  :cry: ziektedag,.... bijzonder verlof,.....  :P stakingsdag,.... ijsvrij,.....  :|

Albert

Ik probeer er bij te zijn.
[size=85]...................
Alto Buescher True Tone 1926, Alto Yanagisawa 1986, Grassi stempel sopraan, Vandoren 3[/size]

Sebo

Quote from: "Zoot"nee,..... niet prettig,....... mallerd
geen kans op ruilen,...  :cry: ziektedag,.... bijzonder verlof,.....  :P stakingsdag,.... ijsvrij,.....  :|

Helaas; grote onderhoudsstop; Lloyds-keuring ( voorheen stoomwezen) verlofstop; balen...... :(

Ga ik maar op de fiets naar m'n werk; doe ik toch iets nuttigs die dag  8)

(hoewel: ijsvrij?????? ehhh ehh vrij krijgen om een ijsje te eten) :?:  :lol:

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Invisible

Ik rijd vanuit Kimswerd (Friesland) over de afsluitdijk, over Amsterdam naar Utrecht. Zijn er nog mensen die mee willen rijden of ik op die route kan oppikken?
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Em

Helaas, dat gaat niet lukken, had het wel leuk gevonden!!! Mijn zoon gaat de communie doen op die dag. Volgend jaar beter (ben ik ook niet zo heel groen meer whahahaa).

drietenor

Rij vanuit Breda, zijn er mensen die mee willen rijden :?:
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

JR

Quote from: "Sebo"Jammer voor mij; 22 april heb ik verplichtingen jegens mijn broodheer die ik niet af kan zeggen  :(

Sebo

Neem je je broodheer toch gewoon mee  :-D
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

harpje

Ik wil wat muziekjes neer kwakken voor op de saxmeeting te spelen. als iedereen het gewoon uitprint hoef ik niet met pakken muziek te sleuren. Ik heb nog wel het pak van de allereerste meeting dus dat neem ik in ieder geval mee. Hoe moet ik de muziekjes erop zetten?
groetjes Harpje

jthole

Quote from: "harpje"Ik wil wat muziekjes neer kwakken voor op de saxmeeting te spelen. als iedereen het gewoon uitprint hoef ik niet met pakken muziek te sleuren. Ik heb nog wel het pak van de allereerste meeting dus dat neem ik in ieder geval mee. Hoe moet ik de muziekjes erop zetten?
groetjes Harpje

Geen idee, maar een baritonkwartetje zou wel heel erg gaaf zijn  :-D
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

willemijn

Quote from: "harpje"Ik wil wat muziekjes neer kwakken voor op de saxmeeting te spelen. als iedereen het gewoon uitprint hoef ik niet met pakken muziek te sleuren. Ik heb nog wel het pak van de allereerste meeting dus dat neem ik in ieder geval mee. Hoe moet ik de muziekjes erop zetten?
groetjes Harpje

Jaaaaa! Dat was toen erg leuk.

Invisible

groetjes Harpje
Ik heb de partijen die we vorig jaar gespeeld hebben nog wel online staan (hier te downloaden) en ik heb hier ook nog een stapel uitgeprinte muziek van liggen van vorig jaar die ik wel weer mee neem. Vorig jaar hebben we hiervan Bohemian Rhapsody en Band of Brothers van gespeeld. Dit jaar de Muppetshow?

Harpje, als je mij die stukjes kan toe mailen, kan ik ze wel samen met de stukjes van mij online zetten zodat ze ook zo gedownload kunnen worden. Stuur me maar even een berichtje als je dat wilt.
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Gienepien

Is die saxofoondag ook interessant en leuk voor groentjes? Lijkt me wel heel leuk om te komen.

SAXHengelo

Quote from: "Gienepien"Is die saxofoondag ook interessant en leuk voor groentjes? Lijkt me wel heel leuk om te komen.

idem, ... was ook de vraag van mij  :oops:

Lijkt me wel leuk.  :P

Amanda

Kun je ook een deel van de dag komen?
Ik heb de 21e concert en de 22e nog wat verplichtingen, dus kan er niet een hele dag bij zijn.
Ergens in de middag ofzo pas.
Maar wil eigenlijk wel even mijn neus laten zien  :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo