Author Topic: Slowchat  (Read 32579 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #15 on: 04 December 2006, 13:04:11 »
Van alles.
Maximaal 650 euro.
Rijdbaar, redelijk in orde. Een deukje maakt niet uit, maar moet gewoon motorisch in orde zijn en niet doorgeroest.
Een Suzuki alto, swift, Peugeot 205...
Dat soort auto's.
2dehands.nl zal ik ook nog eens naar kijken.
Marktplaats kijk ik iedere dag op.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #16 on: 04 December 2006, 20:36:08 »
beetje zelfde situatie hier, mijn golf heeft finaly de kaap van de 300000km op de teller overschreden, in februari, kort na mijn examens moet ik naar de keuring, maar daar zal hij zeker niet door geraken, zeiden ze verledenjaar al,... wordt dus dringend tijd iets anders te vinden
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline Surion

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #17 on: 05 December 2006, 00:14:31 »
daarnet toevallig de volgende bedenking gemaakt: het is deze week, mijn allerlaatste lesweek ooit in het hoger onderwijs (als alles goed gaat that is), daarna ben ik "gegradueerde toegepaste informatica", als dat niet leuk klinkt? :p
welja, daarna,... eerst nog 2 weken integratie, 3 weken blok, 3 weken examens, en 13 weken stage, damn ik zal happy zijn als de stage er is, gewoon 9 to 5 werken, en veel meer tijd voor muziek,... dat het maar rap februari 2007 is :p
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: 05 December 2006, 07:56:24 »
Allerlaatste lesweek ooit?
Ben je van plan gelijk te gaan werken na je studie??
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #19 on: 11 December 2006, 08:10:16 »
Ik heb een auto gekocht!!  :-D

Offline Surion

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #20 on: 11 December 2006, 09:00:52 »
Quote from: "Amanda"
Ik heb een auto gekocht!!  :-D
Een rode Suzuki Swift uit 1990.

gratz

Allerlaatste lesweek ooit?
Ben je van plan gelijk te gaan werken na je studie??

mja, ik dacht er eerst aan nog een masteropvolging industrieel ingenieur optie informatica bij te doen, maar 80% van de vakken in die opleiding interesseren mij gewoon niet, zonde dus om daar mijn tijd in te gaan steken
wat k wel nog zal doen is in avondschool ofte volwassenenonderwijs, naast de reguliere werkuren, een GPB ofte lerarenopleiding volgen (om in t hoger of in t secundair muziek en/of informatica te mogen geven)
daarnaast gaan k der na intussen 13 jaar zelfstudie finaly eens werk van maken om eens pianoLES te volgen wederom @ conservaotirium oostende, 9 jaar, avondschool

Offline Surion

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #21 on: 11 December 2006, 23:17:23 »
Quote from: "SimbaFons"

Zo'n kwalificatie heb ik 15 jaar geleden ook gehaald. In de 15 jaar die daarop volgden mocht ik nog vele weekjes in de schoolbanken doorbrengen om bij te blijven.

dat ben ik mij volledig bewust :p de IT gaat tegenwoordig zo extreem vlug vooruit dat het niet anders kan, maar daar zal ik geen problemen mee hebben, nu studeer ik om een diploma te halen, DAN zal ik studeren omdat het bedrijf waarvoor ik dan eventueel werk die bijschooling vraagt en dat zullen meestal dan ook betaalde uren zijn ^^

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #22 on: 28 December 2006, 22:09:50 »
Zooo, allemaal leuke feestdagen gehad??
Voor mij waren het drukke dagen.
M'n moeder is vlak voor kerst geopereerd en het ging 1e kerstdag mis.
Morgen moet ze weer terug naar het ziekenhuis voor een echo.
Maar verder waren het gezellige dagen.

Vanochtend heb ik mijn 'nieuwe' auto opgehaald en flink wat rondgetuft.
Ooooh, wat heb ik dat gemist!!  :-D

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #23 on: 28 December 2006, 23:20:26 »
Ja... m'n dagen waren wel lekker eigenlijk.
De 23e 's avonds nog een optreden, de 24e met familie gegeten, de 25e weer ergens anders, en de 26 ook weer ergens anders. Flink wat kilometers afgelegd in m'n kachel-loze auto. Was echt zooooooooo koud kan ik je vertellen :)

Maareh Amanda... vervelend van je keelontsteking. Hopelijk gaat het snel weer over.
In elk geval lekker dat je je nu in je auto kunt verplaatsen... hopelijk wel met kachel :)

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #24 on: 29 December 2006, 11:04:57 »
Ja, en wat voor kachel!
Had het gister zo warm in die auto :-D

Offline sopraan!

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #25 on: 13 January 2007, 18:23:38 »
ik moest met kerstnacht buiten de kerk spelen voor als de mensen naar buiten zouden komen, dat is nog kouder als in een verwarmingloze auto.

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #26 on: 20 May 2007, 13:05:01 »
ff dit gedeelte weer ff een berichtje achter laten... tis al sinds januari de 13e dat er een laatste bericht achter gelaten is, ik weet het het is een slow chat maar zo sloowwww?

ik ging gister (of vannacht tis hoe je het bekijkt eigenlijk...) naar Belgie..
ff stappen in Antwerpen,
en wat een ......... wegen sjonge..
we moesten al minuten staan voor die stoplichten (ow correctie: roodlichten) terwijl er niemand was, was gewoon allemaal onduidelijk.
Maar wat hebben ze daar voor een wegen in Antwerpen, keien?
Het was één en al hobbelig, en dan willen ze later nog tol ervoor vragen?

En oja, telkens vielen de verlichtingen op de wegen uit,
toch erg raar dat je je dan echt moet zoeken in een gedeelte waar ze gewoon je taal spreken  :lol:
maar was wel een avondtuurtje heb me wel vermaakt, oja dat bier Jupiler dat was niet te drinken, gelukkig kwamen we in een ander discotheek onze vertrouwde Heineken tegen  :-D .
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #27 on: 20 May 2007, 17:05:00 »
Al met al dus wel een leuke avond gehad?? :-D

Vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer paardgereden.
Wat zal ik een spierpijn hebben!!  :shock:
Nu even wat toeteren en daarna eten.

En toen was het weekend alweer voorbij....  :cry:

Offline Smelly Jelly

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #28 on: 20 May 2007, 20:12:43 »
Quote from: "Daan"
oja dat bier Jupiler dat was niet te drinken, gelukkig kwamen we in een ander discotheek onze vertrouwde Heineken tegen  :-D
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Zoot

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: 21 May 2007, 09:21:06 »
Ik ben gister naar Breda geweest. Ontzettend gezellig dat jazz festival!
En een hoop goede muziek.

hé, leuk man eh meis ........ vrouw    :?
jammer dat Breda niet wat noordelijker ligt, had het wel mee willen maken.

ps. er is weer wat nieuws op dit forum,   :shock:  je vindt het links bovenaan: Music Online. Je kunt daar wat stukjes muziek van het festival kwijt        :roll: