inderdaad, juni :p foutje van mij
wel, ik ben der vandaag aan begonnen, gaat heel vlot
welja, ben vandaag niet vanaf 0 begonnen hoor, zo "zot" ben k nie, had al zeer veel informatie verzameld zo hier en daar, kwestie is vooral om der structuur in te brengen, en der deftige teksten van te maken, als alles vlotjes gaat zal mijn versie van nu vrijdag al min of meer een definitieve zijn, en kan ik me ten volle voorbereiden op de verdediging (18 JUNI, niet mei :p). k zal t toch missen hoor die voorbije 4 maanden, zo 4 maanden aan een stuk geen les, alleen maar stage,...
was een klein bedrijfje, den baas was ne jonge gast, en mijne collega ook, zeer veel leuke dingen gedaan na de uren, bowlen, wii-en, film-avonden, rondtoeren met old-timers, en zeer veel gaan karten (2 weken geleden bij wijze van publiciteit meegedaan aan een wedstrijd)
echt een super tof team, die gasten blijven zonder twijfel vrienden, en dat voor zeer lang
afinja, en nu is t "welcome to reality" hé, k heb geluk, ik kan bij het bedrijf waar ik 5 jaar mijn vakantiejobs gedaan heb beginnen voor 2 maanden, als chauffeur (smorgens & savonds leveren van t magazijn naar de winkels, overdag op t strand rondtoeren met een jeep) , en intussen kan ik op t gemak gaan solliciteren voor een job die echt in het verlengde van mijn diploma ligt, zonder tegelijk thuis te zitten nixen