Juichen en janken en alles wat daar zoal tussen zit.
Je raakt er nooit op uitgekeken en er blijven alsmaar mooie dingen te ontdekken.
Zelf muziek maken is het mooiste wat er is.
Mooi gezegd.
Ahum.... Lang heeel lang geleden hoorde ik, ik weet niet meer waar een instrument met zo'n
b i j z o n d e r geluid..... afijn om een lang verhaal kort te maken. Dat was een Didgeridoo, een door termieten uitgeholde tak waar Aboriginals een fanastisch geluid uit weten te krijgen. Ik heb dat een paar jaar gedaan ( zelfs nog bij de opening van het Aboriginal Museum in Utrecht ) en toen "ons" groepje ( een man/vrouw of zes, zeven )uitelkaar viel ( de 1 verhuisd, de ander gaat scheiden, ander werk..... ) kwam ik erachter dat er in je eentje niet veel aan is....... maar ik zou het kort houden......
Ik kreeg een paar kaarten van een miniconcertje in een minizaaltje van Hans Dulfer en band, ik was meteen verkocht, inderdaad juichen en janken en alles wat daar tussen zit....... enthousiast vertelde ik het op het werk...... Oh, zegt er 1 tje, dan moet je naar Jet, ze speeld ook zoiets..... Eh kort... :?
Ze heeft er een stuk of tien ( naast een keyboard, een paar violen, verschillende trommeltjes en weet ik veel allemaal ) en ze speelde toendertijd een jaar of twee,

en ik kreeg er 1 te leen........
Ik kon géén noot lezen, had errug veel moeite met "de regeltjes" van muziek, maar ben inmiddels Level Roodborstje tikt voorbij heb een eigen sax ( apart verhaal )en heb
zo'n spijt, .................. dat ik niet
j a a a a ren eerder dit fantastische intrument heb ondekt...
Ik heb het Hans en Tinus ( en Jet ) ook al eens persoonlijk gezegd.... maar hé
Bedankt :!:
ander instrument :?: ......... een Teramin goed kunnen spelen lijkt me ook súper.