SaxForumMeeting 2012

Started by JR, 20 February 2012, 17:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

Quote from: "Sebo"check de kalender... :lol:

hé ja,....... nu je het zegt.......          1  A P R I L      :P

Quote from: "Invisible"En ik maar hopen eindelijk eens Dé Zoot eindelijk werkelijk op een sax te horen blazen..... :-D ik foto's maken  :P

Steph Saxin' Spé

QuoteOp koopzondag 22 april 2012
zijn de onderstaande gemeenten + winkels open:

Groningen:

Leek   
Overige delen van de gemeente Leek

Oldambt   
Winschoten
Posttilterrein, de winkels aan de Beertsterweg (Posttil), Papierbaan (Formido) en Lijnbaan (Intratuin) zullen bijna allemaal deze koopzondag geopend zijn. De winkeliers in de binnenstad en winkelcentrum 't Rond (Israëlplein) zullen gesloten zijn.

Veendam   
Deelgebied Bedrijventerrein (gebied rondom Lloydsweg, Transporweg etc. Praxis, Gamma, Leen Bakker, I-Kook etc)

bron: http://www.koopzondagen.net

:wink:

niesten

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Sebo"check de kalender... :lol:

hé ja,....... nu je het zegt.......          1  A P R I L      :P

Quote from: "Invisible"En ik maar hopen eindelijk eens Dé Zoot eindelijk werkelijk op een sax te horen blazen..... :-D ik foto's maken  :P

En ik vanmorgen nog denken.......hee, gisteren was 1 april......ben ik er doorheen gekomen zonder dat iemand mij te grazen heeft genomen......... :smt043  =D>

Zoot

Quote from: "niesten"ben ik er doorheen gekomen zonder dat iemand mij te grazen heeft genomen......... :smt043  =D>

Heb ook nog maar weinig gelezen over goed  :lol:  :lol:  :oops: geslaagde 1 april grappen,......  ( wel over minder leuke,  :shock:  :shock: minder geslaagde,......     maar ook niet echt veel   :?  :?

Afijn,..........    ik ben er natuurlijk bij 22 April, nog even één en ander voorbereiden, ((muziek, toch maar even een poging wagen of ik die ToeTOET op de einde van de Muppetshow Theme aan durf  :lol:  :shock:  :?  :oops:
Nog iemand carpoolen???

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Zoot"ik ben er natuurlijk bij 22 April, nog even één en ander voorbereiden, ((muziek, toch maar even een poging wagen of ik die ToeTOET op de einde van de Muppetshow Theme aan durf  :lol:  :shock:  :?  :oops:

=D>  =D>

Invisible

Quote from: "Zoot"volgend jaar misschien,.........  deze keer moet  :P ik foto's maken  :P
Oh, maar dan maak ik wel even een foto als jij aan het spelen bent, komt helemaal goed :lol:

Maar nog even wat anders, ik zal nog wat muziek uitprinten (niet iedereen print het van te voren uit is de vorige keer wel gebleken), maar om te voorkomen dat ik van alle stukken in mijn .zip-bestand tig kopieën moet maken, lijkt het mij handig om twee of drie stukken af te spreken die we gaan spelen, dus welke willen jullie spelen? Of hebben jullie zelf nog leuke stukken?
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Zoot

Quote from: "Gienepien"Ik moet zelf nog wel ergens een hele eenvoudige versie van Easy pop Suite en van Mombassa beat hebben liggen. Als iemand anders de uitgebreidere muziek daar van heeft is dat misschien een idee?

neem maar mee,...... hebben we als beginners wat te doen.........

Quote from: "Invisible"Tussen de makkelijke stukken zit ook "When you and i where young", die is niet al te snel en zou
ahum,..........        220 bpm is niet al te snel.......  :oops:  :roll:  :?

Quote from: "Invisible"zie het gewoon als een uitdaging (zonder uitdagingen is muziek ook maar saai 8) en je zult wellicht nog van je zelf versteld staan dat het je wel lukt). En ook al maak je op de meeting een paar fouten, niemand die je er op aan kijkt, het is geen concert ofzo, gewoon een stel gekken die samen lawaai willen maken :lol:
dat is dan wel zo,.... maar plankenkoorts, schaamte, faalangst, ze kijken naar me....    speelt toch allemaal mee...   :-D

Invisible

Quote from: "Zoot"ahum,..........        220 bpm is niet al te snel.......  :oops:  :roll:  :?
Die versie van youtube is maar iets van kwartnoot=130 bpm, hoeft dus zeker niet 220 8), dat zal wel van de remix versie zijn :lol:
Quote from: "Zoot"dat is dan wel zo,.... maar plankenkoorts, schaamte, faalangst, ze kijken naar me....    speelt toch allemaal mee...   :-D
Blazen zul je!!!! :smt077 En volgens mij is daar geen houten vloer, dus plankekoorts is geen probleem

drietenor

Quote from: "Invisible"Blazen zul je!!!! :smt077  =D>  :-D

Ik maak wel foto's :smt032
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Rei

Zijn er Belgen die gaan, en eventueel via Antwerpen passeren?
Ben nog niet zeker of ik de 22ste kan, maar als ik kan dan is het wel leuk te weten of ik met iemand mee kan rijden, want ik heb zelf geen auto  :oops:  :cry:
a: Conn 6M Lady Face (1949) / Meyer ebonite 6MM
t]Yamaha YTS-61(1973)[/color] / Otto Link STM 7*

Gienepien

Ik zal de stukken die ik heb morgen inscannen en dan uploaden. Vandaag bleek dat er die dag iets anders op de planning staat, dus ik kan er zelf niet bij zijn.  :cry:  Erg jammer, volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

Sebo

Quote from: "drietenor"Soloconcert van Zoot om 14:00  :D  =D>  :-D

Dit wil ik natuurlijk voor geen goud missen  :lol:  :lol:  :lol:

Wordt vervolgd.....

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Invisible

Ik neem in ieder geval net als vorig jaar mijn pocketrecorder weer mee die ik de hele meeting wel laat draaien (er zullen nu een aantal mensen in eens heel zenuwachtig worden denk ik :-D

JR

Quote from: "Rei"Zijn er Belgen die gaan, en eventueel via Antwerpen passeren?
Ben nog niet zeker of ik de 22ste kan, maar als ik kan dan is het wel leuk te weten of ik met iemand mee kan rijden, want ik heb zelf geen auto  :oops:  :cry:

Misschien heeft Shofar nog ruimte in zijn met saxen volgestouwde camion . . . :lol:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "Invisible"
Gelukkig is het geen 1 april meer, anders zou ik denken dat dit een grapje is =D>

:lol: V I E R  APRIL  :lol: